Mittwoch, 3. April 2013

unutulmadin .. ♥ unutalamadin ..

Biliyorum uzaksin bana .. 
aslinda cok yakinsin ama göremiyecegim kadar uzaksin ..
ben sana yakin olsamda sen bana hep uzaksin biliyorum .. 
icimde anlatmak istedigim seninde bilmeni istedigim cok sey var 
nerden baslasam hic bilmiyorum .. hersey nasil basladi hatirliyormusun 
hani köy sonunda oturuyorduk ben ve kizar .. bi baktim iki tane oglan ..
ama o an gözlerim tek seni gördü .. baska hic kimseyi ..
kendi kendime sordum acaba kim bu oglan ya ..
yakisikli .. tatl gülücüklü .. sonra sen yanima oturdun biraz konustuk ama cok az..
cünkü utanmistik ayni kücük cocuklar gibi .. her aksamlari bulusmaya basladik biliormusun daha ? 
seni görmek icin aksamlari hep evden kacip yanina gelmisdim .. ama hic yanliz kalamamisdik dogdürüz ..
birkac gn sonra mesajlasdik .. sen bana benden hoslandigini söylemisdin .. bütün gece nerdeyse sabah kadar yazmistik .. cikmaya basladik .. saklanicak yer hep aramisdik bizi kimse görmesin diye ayyy nekadar özledim o günleri .. neyse ben hep aglamisdim sen benim ellimi tuttugunda cünkü o gün gelecekti benim elimi mecbur birakman gerekicekti .. o güzel gözlerin nasil parliyordu icine baktidigimda .. o tatli gülüsün .. bana davranisin .. sonra bana yakinlasdin .. ve öptün beni .. o an kalbim nasil carpmaya basladi .. 
anlatilmayacak kadar güzeldi ve o ani hic unutmayacagim .. ozamandan beri seni gercekten sevdigimi anlamisdim . gitmeden evel bir gün önce seni birdaha göremiyecem diye cok üzülmüsdüm ..
sen bana demisdin ki " askim ben yarin sabah gelicem söz" sonra ellerimiz birbirini yavasacik birakmisdi ..
ben eve gitmisdim .. sabah olunca sen bana mesaj atmisdin onun icinde de yaziyordu " askim biraz gecikebilirim cnkü motorum babamda anneni oyala yarim saat beklesin diye" inan bana ben herseyi denedim daha bekleyelim diye ama beni kimse dinlemedi ki .. yarim saat 1 sene icin ne ki .. ama kimse anlamadi beni iste .. kalbim parcalandi .. arabaya bindik ve yaslarim akmaya basladi .. köy sonunda bir baktim camdan sen .. motorun üstünde .. ama cok gec olmusdu .. beni gördün durdun .. ve kafani asaga indirdin ..  
off cok fenadi ya .. almanyaya geldim .. kendimi bombos hissetim .. birtek kolyen vardi yanimda ..
ve inanki onu yanimdan hic ayirmiyorum .. hep yanimda tasiyorum .. o kolye bana okadar güc veriyor ki ..bide okadar degerli ..
neyse .. ufak ufak kavgalar basladi aramizda .. birkackere ayrilmisdik .. kalbim cooook kirilmisdi ..
odamda bütün fotograflarin daha asiliydi ve bakip bakip seni nekadar özledigimi fark etmisdim ..
kilometrelerce uzaksin bana .. ama ben seni unutamiyorum .. denedim olmuyor olmuyor olmuyor iste .. 
sensiz yapamiyorum ben .. kac kere denedim ama ben baska bir oglana asik olamiyorum .. anladim birtek sen benim icin iyi geliyorsun ve hic bir oglan senin gibi degil ve olamazda bu hic degismiyecek .. ben birtek seninlen mutluyum .. ben birtek o oglani seviyorum ve o oglanin adida .. KORAY ! dünyanin en güzel hediyesi .. Sen sevdicegimsin.Eksigimsin.Susadigimsin.Suskunlugumsun.
SENI COK ÖZLÜYORUM !!!!!!!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen